I denne artikel vil du kunne læse om hvordan du retter forskellige oplysninger for virksomheden og brugeren på Boligflow, samt hjælp til forskellige scenarier der kan opstå, fx hvis man har glemt sit kodeord eller ønsker at ændre sin e-mail adresse.
Virksomhed
Hvis du ønsker hjælp til følgende:
- Oprette ny/ekstra virksomhed
- Sætte virksomhed i drift
- Indtaste/ændre bankoplysninger
Så kan du få svar på alle disse spørgsmål i denne artikel: Opstart på Boligflow
Hvordan ændrer jeg min virksomheds oplysninger?
1. Gå til Indstillinger i venstremenuen.
2. Den første fane du kommer til er Virksomhedsindstillinger.
3. I boksen Virksomhedsinformation kan du ændre forskellige oplysninger(Hvis du ønsker at rette CVR nummeret, skal du kontakte Boligflow support på support@boligflow.dk)
Hvordan bruger jeg den globale søgefunktion? NY!
Du har 2 muligheder:
1. Klik på søgefeltet øverst i højre hjørne.
Eller
2. Brug genvejstasterne til at få søgefeltet frem:
2.1 På Windows ALT + K
2.2 På Mac Cmd + K
Bruger
Hvis du ønsker hjælp til følgende:
- Invitere brugere til virksomnhed
- Slette brugere fra virksomhed
Så kan du få svar på alle disse spørgsmål i denne artikel: Opstart på Boligflow
Hvordan skifter jeg min e-mail adresse?
1. Gå til Indstillinger i venstremenuen.
2. Klik på fanen Brugerindstillinger.
3. I feltet E-mail, kan du indtaste din nye e-mail adresse. Tryk på ENTER på tastaturet for at gemme.
Hvordan skifter jeg kodeord?
Hvis du har glemt dit kodeord og ikke kan logge ind, skal du se længere nede i artiklen under Jeg kan ikke logge ind på min bruger?
Hvis du er logget ind og ønsker at skifte kodeord, så læs mere herunder:
1. Gå til Indstillinger i venstremenuen.
2. Klik på fanen Brugerindstillinger.
3. Klik på knappen Kodeord. Herefter indtaster du dit nuværende kodeord og dit nye kodeord.
4. Afslut ved at klikke Gem nyt kodeord.
Jeg kan ikke logge ind på min bruger?
Hvis du ikke kan logge ind på din bruger, anbefaler vi at du prøver at sige Glemt kodeord.
1. Gå til siden for at logge ind: https://app.boligflow.dk/login
2. Klik på Glemt kodeord? Klik her.
3. Indtast din e-mail adresse og afvent at modtage et link til at ændre kodeord(Hvis du ikke modtaget en mail, så kontroller din spam mappe).
Hvis du fortsat oplever problemer, så kontakt Boligflow support på support@boligflow.dk eller 70 60 20 03.
Hvordan bliver jeg systemadministrator?
Brugerrollen "Systemadministrator" er til dem der arbejder i Boligflow og er superbruger på systemet. Rollen åbner op for nogle ekstra funktioner, som ellers er lukket af for alle på nær Boligflows supportteam.
Du kan se brugerrollen på dashboardet under hver enkelt navn.
Grunden til at disse funktioner er lukket for alle på nær Boligflows supportteam, er også for at mindske fejlindtastninger og andre fejlscenarier når man bruger disse funktioner.
Nogle af disse funktioner er fx ændring af acontobalancerne på ejendommen, eller ændring i depositum og forudbetalt leje på lejemålet.
Et alternativ til at blive "Systemadministrator" for at ændre disse balancer, er at kontakte Boligflow for at vi kan være behjælpelige med at rette det til.
Hvis du alligevel ønsker at en af brugerne på virksomheden skal tildeles brugerrollen "Systemadministrator" bedes du kontakte Boligflows support på support@boligflow.dk eller 70 60 20 03.
Abonnement mm.
Hvis du ønsker hjælp til følgende:
- Se databehandleraftale
- Ændre faktureringsoplysninger
Så kan du få svar på alle disse spørgsmål i denne artikel: Opstart på Boligflow