Har du indtastet et forkert kundenummer på en lejer, da du oprettede hans eksisterende lejekontrakt i Boligflow, eller glemte at du at tilkoble Betalingsservice under apps, og har ikke haft mulighed for at indtaste de rigtige kundenumre før nu?
Så kan du heldigvis ændre det på bagkant.
Gå til "Lejemål" -> Klik på det pågældende lejemål -> Hold musen henover "Opret" -> Vælg "Ændre Betalingsservice kundenummer".
Her får du præsenteret det nuværende kundenummer, og kan i kolonnen under indtaste det nye/rigtige kundenummer.
- Boligflow kontrollerer, at kundenummeret ikke eksisterer i Boligflow i forvejen, for at sikre, at vi ikke har nogen overlap.
- Boligflow kontrollerer også om lejer har tilmeldt sig Betalingsservice, på det nuværende kundenummer, for at advare om at denne tilmelding forsvinder, hvis man ændrer kundenummeret.
For at gemme, klik på "Ændre kundenummer".